Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 19. mai 2009








Bryllupskort!
Jeg har fått bestillinger på bryllupskort,
så da tok jeg fram litt fra den nye serien "I Do" fra Making Memories.
Jeg har brukt Cuttlebug til å embosse med,
men stempelet husker jeg ikke hvor kommer fra, desverre...
Blomstene og bradsen er fra making Memories,
bling`en er fra Basic Grey. Glitterlim fra Ranger.
Jeg ønsker meg flere stempler med bryllupstekster,
men jeg blir ikke helt enig med meg selv hvilke jeg skal kjøpe.. :o)
Så vi får se hva det blir til, men jeg liker Clear stemplene veldig godt.
De tar ikke så mye plass også er det lett å se hvor man stempler!
Håper alle hadde en fin 17 mai!!
:o)
Dette kortet er solgt!

6 kommentarer:

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.x

Guttemamma sa...

Virkelig et nydelig bryllupskort!! Håper du og dine får en fin langhelg og vi satser vel på sol??
klem

Kort og Søm sa...

Guttemamma;
ja, vi satser på sol!! :o)
God langhelg,
klem

SiriR sa...

Nydelig!

VELKOMMEN sa...

Dette var et nydelig bryllupskort. Håper de som får et slikt kort tar vare på det.

LivArtNow sa...

Så nydelige bryllupskort du har laget!! Veldig lekre!!