Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 15. mai 2009

Utfordring # 40 hos Sukkersøtt!


Ja, her er mitt bidrag!
Nesten alt på kortet kommer fra Basic Grey sin seire "Lime Rickey".
Bortsett fra det hvite papiret som er fra Bazzill, og tekst stempelet som kommer fra Norsk Stempelblad AS. Jeg har også brukt Spellbinders, Nestabilities.
Jeg syns det mønster papiret er helt supert!!
Det er så morsomt..og samtidig litt rotete på en sjarmerende måte :o)
Denne teksten fulgte med utfordringen hos
"Vi vil se noe fra dyreriket på kortet ditt, det være seg stempel eller mønsterark.
Er du som meg så er du ikke så flink til å bruke disse stemplene som ofte følger med kits eller du kjøpte fordi hunden var jo sååå søt.. Og veldig mønstrete ark kan også være vanskelig å bruke til tider. Du kan ha så mange andre stempler eller ark du vil i tillegg, eneste kravet er at vi vil se et eller annet fra dyreriket:)"
Ha en fin 17 mai helg alle sammen!
:o)

12 kommentarer:

Maya sa...

Åhhh så herlig dyrisk kort!
Knall stilige papirer og motiv!
Ha ei flott helg,
klem fra Maya:)

LivArtNow sa...

For et gøyalt kort, knall farger som fikk meg til å smile!

Sissen sa...

Ååååh, så søtt det ble :)

Hanne sa...

Så herlig dette kortet var! Stilig mønsterark i flotte farger! Flott på alle måter!

Inger Harding sa...

Så stilig kort!!! :)
Ha en fin 17.mai-helg!

Inger :-)

SiriR sa...

Åh, det var stilig!!

Guttemamma sa...

Ha en strålende feiring dere også,her gleder vi oss!! Jeg kan hekle,men denne har jeg fått!! Klem

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Hei Fredrikke ! Og riktig god 17. mai til deg også !
Jeg må faktisk bestille et sånt spesialkort snart :o) Sender deg en mail over helgen :o)
Klem, Hege

Bev sa...

Wow, this is fabulous honey - the paper is so fab and the layout is briliant x

Nikki Fairbairn sa...

Such a cute card and the paper is so fun. Hope your having a wonderful Sunday, Big Hugs, Nikki x

Nina sa...

Knall stilig kort du har laget, skikkelig freske farger :)

Kort og Søm sa...

Takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen! Veldig koslig :o)

Thanks for all the nice comments you are leaving, it makes me so happy :o)

Fredrikke :o)