Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 20. juli 2009

Notatblokk!






I dag har jeg lagtet en liten notat bok med "Bind it all" maskinen min. Den har blanke ark inni til å skrive på. Klistremerkene og bokstavene har jeg hatt en god stund, og de kommer fra Making Memories. Båndet husker jeg ikke hvor kommer fra, har en stor boks med bånd, og jeg har helt mistet oversikten over hvor de kommer fra.. :o) Jeg har brukt Dream Kuts maskinen for å dele opp arkene, og den er super, det går jo så fort og greit å dele opp arkene!!
Ha en fin dag!!
:o)

3 kommentarer:

Heidi sa...

Så fin den ble! Skjønner at Dream Kut-maskinen er flott, har kikket på nettet. Den frister, selv om jeg egentlig ikke har drevet så mye med scrapping og kortlaging.
Zipper-maskinen går jeg ut fra at du har bestilt separat, og den lager tydeligvis hull?

Kort og Søm sa...

Takk! :o)
Ja, maskinene kjøpes separat.
Den blå lager hullene, og hvis du går på youtube.com kan du se små videosnutter med bruken av disse maskinene. Man kan lage masse forskjellige fine ting! :o)

Riet sa...

What a gorgeous book Fredrikke.,l love the colours.

Hugs Riet.x