Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 27. juli 2009

Pysjbukse.. :o)

Denne pysjbuksen i str; 2-3 år skal gis bort i bursdagsgave. Har planer om en overdel også, men har ikke helt bestemt meg for hvordan den skal se ut. Nå er det en stund til den skal gis bort, så jeg har tid til å fundere litt... :o)



Jeg har brodert på teksten;
"Sov godt Thora"
Men jeg er litt misfornøyd med at O og D er alt for like. Itillegg er R litt for utydelig.
Men det er sånn symaskinene er, så jeg får ikke gjort noe med den..men tror jeg må bruke en annen fornt neste gang.
(Også ble teksten litt skjev ser jeg.."smiler"..men det får ikke gjøre noe :o)



Her er noen av motivene på pusjbuksen.
Stoffet kommer fra Ikea!
:o)

9 kommentarer:

May-Bente sa...

Gosj å flink du er til å sy... Kall flott var den!!!

Klem:))

Velkommen til min kreative verden sa...

Jeg likte så godt teksten nederst på buksa.
Jeg hadde ikke tenkt over at bokstavene er like, før du sa det: )

Heidi sa...

Det ble en kjempekoselig pysj, og det var jo teksten som gjorde den ekstra personlig. Synes fonten var fin, ingen tenker over at noen av bokstavene er litt like.
Det ligger en award og venter på deg i bloggen min :)

Tovepia sa...

kjempefin, spør du meg! Synes ikke det var noe galt med bokstavene, er det håndarbeid, så må noe tåles;) ha en flott kveld!

Grethe sa...

Herlig - denne var kuuuul :0)

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Den ble nå veldig søt, synes jeg :o)

Riet sa...

Wowww Fredrikke,what beautiful.

Hugs Riet.x

Kort og Søm sa...

Tusen takk, alle sammen!! :o)
Thanks! :o)

Lotta sa...

Flinke du! Ja blir bra med flytting..bare vi får solgt il av august..vil jo ha med møblene våre;)
Har blitt veldig fint på Kolbotn også da...Synd det er så lite folk..ihvertfall når jeg har vært på senteret eller ute og spist...jeg prøver ihvertfall å støtte opp lokal butikker osv noen uker til;)
Ha en fortsatt fin kveld :)
Klem klem