Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 1. mars 2011

Alle hjerter gleder seg...!






Sminkepung med rufsehjerte!
Jeg blir ikke lei av å sy disse sminkepungene mine,
syns det er så fint med disse rufsehjertene...*smiler*...
Sminkepungen er foret inni med samme røde stoffet hjerte er i...det ble fint! Denne kan jo også brukes til andre ting... :O)
Her har jeg brukt lin og bomullstoff.
Merkelappene min bestiller jeg fra Minanamnband, litt ned på høyre side her ligger det en link dit. Masse annet kjekt der også, str lapper, bånd med tekst osv... ta en titt!
Vask; 30 grader.
Ikke tørketrommel.
Mål; 16,5cm*14,5cm*3cm.
Pris; 150kr.
Solgt!
:O)

8 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Det går visst unna med dine flotte sminkepunger:)

Barbros lille atelier sa...

Kjempefin:-)

Black Iris sa...

Rufsehjärta var ett fint namn på detta. Jättesöt.

Kram Maidi

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fin
Fin tirsdag til deg
Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Har sansen for rufsehjertene dine :-)

Ha det fint - klem Siv

Kort og Søm sa...

takk,
klem :O)

Connie sa...

Nydelig :o)
ha en fin dag.
Klem

Christina sa...

Woww you make such wonderful sewing creations dear! Gorgeous!!
Hugs Kristel