Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 7. mars 2011

Bryllupsbok!





Bryllupsbok!
En av mine kunder har bestilt en bryllupsbok.
En bok der gjester kan skrive sine hilsner til brudeparet, en veldig hyggelig bok å bla i etterbryllupet...*smiler*...
(Av en eller annen grunn ble fargene på bildene ulike, men det øverste bilde har den riktige fargen :O)
Jeg har brukt Bazzillpapir, Cricut maskinen, perler, Versa mark, og Bind it all maskinen når jeg lagde boken.
Jeg har lagt på en liten sladd på bildene, da jeg ikke har klarert med kunden om jeg kan vise bilde med synlige ansikter her på bloggen.
Mål; ca 19,5cm*19,5cm.
Tykkelse; ca 1,5cm.
Arkene er litt tykke, og beregnet til å bla i.
Pris; 250kr.
Solgt!
Jeg lager disse på bestilling!
Så det er bare å ta kontakt på mail,
jeg lager de i forskjellige farger og stiler.
God mandag!
:O)

10 kommentarer:

Christina sa...

That is a gorgeous book Fredrikke! Lovely!
Hugs Kristel

Unknown sa...

Åååååååå, såååå fin!! :)
Eg gler meg sann til å sjå den live! :) Skal få overført pengar seinare i dag.
Det gjer ingenting om du fjernar sladden, hihi :)
Stor klem frå Kristin :)

Kort og Søm sa...

Thank you!
Hugs Fredrikk :O)

Kort og Søm sa...

Så bra den falt i smak...*smiler*...
Klem Fredrikke

Anita Tørmoen sa...

Så lur idé:) Den ser kjempefin ut.

Riet sa...

This is so gorgeous Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Pia sa...

så lækker bog.
knus pia

Gulltann og Pus sa...

For en nydelig bok og god idé! :-) Flinke du! Klem fra Gulltann

Snertne sneller og små nøster sa...

Så fin den ble :-)

Hanne sa...

Så fin den boka ble:)
Mye kjekkere med en personlig bok, enn en som alle andre også har:)

Ha en fin dag!