Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 27. mars 2011

Et fint rødt rufse-hjerte!






Sminkepung med rufse-hjerte!

Denne sminkepungen har jeg sydd på bestilling til en av mine kunder. Inni har jeg foret med det samme fine røde prikkestoffet.

Vask; 30grader, ikke tørketrommel.

Pris; 150kr.

Solgt!

Jeg lager disse på bestilling med den fargen du måtte ønske på hjertet!

Merkelappene mine bestiller jeg fra Minanavnband, det ligger en link litt ned på høyre side i bloggen hvis du vil ta en titt på det de lager. De lager også bånd med tekst!

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene dere tar dere tid til å legge igjen hos meg...*smiler*...

God søndag!

:O)


9 kommentarer:

Solveig sa...

Så fin sminkepung!

Barbros lille atelier sa...

Kjempefin:-)

Magdalena sa...

så flott!! og utrolig nydelig med røde detaljer...
klem,magny

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Karoline sa...

Hei♥ Jeg har en liten oppmerksomhet til deg inne hos meg! du får titte innom å se:))

Klem KAROLINEMOR!

Kort og Søm sa...

Takk for at du tenkte på meg Karolinemor!
(nå har jeg awardfri sone her i bloggen min, men takk alikevel)
Klem Fredrikke

Anita Tørmoen sa...

Fin:)

Unknown sa...

Kjempesøt! :) Heilt etter min smak :) Og utruleg fin venninnegåve.. hmm, skal eg leggje inn bestilling allereie? ;)

Torill sa...

Jammen er du flittig og kreativ !! Kjempefin sminkepung . Ynskje deg ei fin veka.