Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 12. juli 2011

Brikke til brødkurven!







Noe til frokostbordet...

Vi trengte en brikke til brødkurven...jeg var litt lei av å bruke en serviett oppi. Så jeg sydde en i går! Denne brødkurven har jeg arvet etter min mormor, så det er hyggelig å bruke den...*smiler*...

Morsomt stoff, ikkesant!? Dette stoffet har jeg også hatt som papir, Basic Grey har laget stoff av noen av papirseriene sine. Det er morro det... :O)

Håper alle får en fin sommer kveld!

:O)


6 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Den var både fin og praktisk :-) Kanskje det er en brikke man skal sy seg? Er også litt lei av å bruke servietter oppi. Takk for tips!

Ha en fin kveld - klem Siv

Gulltann og Pus sa...

Takk for tipset, ja, dette må testes ut. Fin måte å få brukt opp restestoff på:)

flet ogsjov sa...

Så herlig og frisk i farverne kombineret med den gamle kurv er det rigtig smukt

Mayen sa...

Søtt! Skulle ønske æ kunne lage stoffer av alle de flotte papirene æ har tatt vare på;-)No e det blikkstille på havet og midnattsol ute, klokka nærmer seg midnatt,og æ får lyst å sy...din feil;-) Klemz

Berit sa...

Den var skikkelig fin. Slik kan jeg lage i mine yndlingsfarger. Ha en god natt

Lene sa...

Så utrolig artig stoff!