Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 2. juli 2011

Ny smekke-modell!




Ny modell!!

I går kveld laget jeg en ny smekke-modell, en som er litt lenger og større enn sikkle-smekkene mine. Denne modellen har også fleece på baksiden, noe jeg er veldig fornøyd med. Det fungerer bra, fleecen er myk, og holder fuktigheten unna klærne under smekken! Forran på smekken er det fint bomullstoff.

I mangel på en liten krabat å prøve den på nå når jeg skulle ta bilde, så fikk en busk prøve den...*ler*...ikke det at busken trengte smekke da... Men senere i dag skal den prøves ut på tantebarnet, så håper jeg den fungerer som planlagt!

:O)

Vask; 40 grader.

I dag er det familie bøsøk som står på programmet, og det ser ut som at alle synes sommerferie er en ganske god ting...*smiler*...jeg setter iallefall veldig stor pris på å slippe å stå opp kl.0600!!

God lørdag!

:O)

3 kommentarer:

Mette sa...

Sa sot og praktisk smekke.

Ja, sommerferie ER godt. Godt a slippe a springe etter klokka... Det er enda en god stund til det er ferie her i huset, men feriegjester setter et annet preg pa huset!
kos deg - haper dere har litt godt vaer!

LeKaQuilt sa...

Kjempe fin ! Alltid morsomt når en har fått en god ide og ser at den fungerer :o)

Kort og Søm sa...

:O)