Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 8. september 2008


Jeg har nå litt sansen for brunt og orange, så denne blusen som har brunt bomullsstoff med orange prikker , fikk orange skråbånd!
Mønsteret er mitt eget, blusen har litt A-form og er super fin til jeans.
Lukkingen er trykknapper. Har sett hos noen av de andre bloggerene at det blir brukt fargede trykknapper. Det er noe jeg helt klart må kjøpe meg, det blir jo så fint! :o)
Blusen er sydd sammen med overlock maskinen og stikkningene er sydd med min vanlige Janome symaskin.
100 % bomull.
Str: 1-1 1/2 år.
Pris: 350kr.

3 kommentarer:

prickig design sa...

Superfin! Brunt oh orange är så fint ihop!

Magdalena sa...

så flink du er som kan sy som dette...
og takk for hilsen;)
knaggene kjøpte eg i Danmark i ferien, på Den Gamle Apotek i Tønder. (litt langt unna)
klem...

lilla hjärtat sa...

Så söt i fina färger, gillar verkligen den modellen.