Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 29. september 2008

Kluten er snart ferdig!


Fargene på denne kluten blir man jo litt glad av... :o) så da blir det kanskje litt hyggeligere å tørke bort brødsmulene fra benken!?
Kluten blir nok snart ferdig, for dette gikk ganske fort å strikke.
(Når jeg strikker liker jeg at det går litt fort. Prosjekter som tar lang tid på strikkefronten er ikke noe for meg! Jeg har en venninde som strikker de utroligste ting og jeg er super imponert over henne. Den tålmodigheten har ikke jeg.. :o)

5 kommentarer:

by Siv sa...

Heihei!
Så kjekt at du har vært innom bloggen min, da fant jeg din blogg!
SÅ mye fint du lager :)
Er heeeelt enig med strikking, det må gå fort!
Jeg holder også på å strikke klut akkurat nå (en liten bloggepause hehe) i samme garn. Kommer snart et innlegg, de var ganske gøy å strikke.
Greit om jeg følger med på bloggen din?
Ha en strålende fin tirsdag, det skal jeg :)
*Siv*

Kort og Søm sa...

Hei, ja velkommen til bloggen min!!
Bare hyggelig om du følger med :o)

Jeg er snart ferdig med min klut, men jeg lurer litt på om jeg må lage neste lit større.
Hvor mange masker har du lagt opp??

Ha en fin dag!

Anonym sa...

I want not approve on it. I assume polite post. Especially the title attracted me to be familiar with the intact story.

Anonym sa...

Nice post and this post helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

Anonym sa...

Well I acquiesce in but I think the brief should have more info then it has.