Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 29. september 2008

Strikket vaskeklut!


Jeg har blitt litt inspirert av andre bloggere som har strikket kluter!
Jeg spurte damen i garnbutikken og hun anbefalte Mandarin til klut. Strikket på pinne nr 3, men jeg har valgt pinne nr 3 1/2 for å få en klut som ikke er så tett.
Det var en av guttenen mine som valgte farge, nesten litt sommer over dette garnet :o)
Som dere ser har jeg ikke kommet så langt, jeg satt ute å strikket litt i høstsolen når barnetv stod på. Men kluten skal ikke bli så stor, så jeg blir vel snart ferdig!
Noen andre som har noen formening om hvilket garn som passer?! Forslag motaes med takk :o)

1 kommentar:

Auuud sa...

Hei!

Jeg har strikket en klut med dobbeltråd, et garn mandaring og "Anchor Magicline". Mandarin var ensfarget og det andre var med forskjellige farger. Bilde ligger på bloggen min. Nå holder jeg på med en klut med enkel tråd, deili med en litt tynnere klut også.