Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 10. april 2011

En sikklesmekke og en toalettmappe!




Sikklesmekke og toalettmappe!

Jeg har sydd flere toalettmapper og sikklesmekker. Her et stett som passer veldig fint til en liten gutt! Så søte figurer på dette stoffet :O) Sikklesmekken har fleece på baksiden, og knytes i nakken. Pris; 70kr. Toalettmappens mål er; 21,5cm*15cm*4cm. Denne er foret med det samme stoffet, og den har et lag platevatt mellom stofflagene. Pris; 200kr. Begge er til salgs!

Jeg har meldt meg på Strikkefestivalen 2011, som avholdes i Lillestrøm i slutten av juni. Gleder meg til det, og nå skal jeg sette i gang å produsere til denne markedsdagen...*smiler*...

God ettermiddag til dere alle sammen!

:O)

9 kommentarer:

Lisbet sa...

Flott med pung og sikelsmekke i samme stoffer.
TUsen takk for den flotte pungen som lå i postkassa mi på torsdag.
Klem

Kort og Søm sa...

Så hyggelig den falt i smak :O)
Klem

Riet sa...

So gorgeous Fredrikke,I love the colours.

Hugs Riet.xx

Mitt liv på Storhaug sa...

For eit hærleg stoff! Kan eg spør kor du har fått fatt i det? Skal prøve meg å ei slik toalettmappe ein dag eg og. Får sjå om eg får det til;)

Ha ein fin søndagskveld=)

Kort og Søm sa...

Stoffet har jeg kjøpt i en nettbutikk fra USA, for lenge siden...så desverre.
Ha en fin kveld :O)

Bare Beppe sa...

Så kreativ og produktiv du er :) Blir imponert over alt du får tid til:) God ue og klem til deg!

Lykkelita sa...

SÅ masse koselige stoffer du jobber med for tiden - nydelig!!!
Ha en fin og kreativ dag!
klem

ide-puffen sa...

Så fine sammen ja.
Og du strikker også. Har ikke sett så mye strikkerier fra den kanten. Morsom å se hva du skal lage du multitasker hi hi
Klem

Anita Tørmoen sa...

Koselig stoff:)