Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 1. april 2011

Glade stoffer...*smiler*..



Nytt stoff i hus...!

Postmannen kom med nye stoffer til meg i dag...da jeg satt og tittet på alle de små stoffbitene lurte jeg litt på om jeg haddde et bom-kjøp liggende forran meg på bordet...

Men neida...*ler*...jeg har kommet frem til at dette kan bli ganske så søte og morsomme små oppevaringspunger!! Så nå skal jeg se på stoffene en stund, og så bestemme meg for hvordan jeg skal bruke disse litt spesielle og litt fine stoffene...*smiler*..

Ønsker dere alle en riktig fin fredagskveld!

:O)

7 kommentarer:

Christina sa...

Looks good Fredrikke!
Hugs Kristel

Kort og Søm sa...

Thank you Kristel,
hugs Fredrikke

Lindas hobbyhjørne sa...

Var jo mange spennende stoffer der, gleder meg til å se hva du lager av dem :)
Ha en god natt, klem.

Pia sa...

wow så dejlig varme farver og fine mønstre
knus pia

Irene sa...

du som lager så mye fint melder deg vel med salgsbod på strikkefestivalen i Lillestrøm, du? *smiler*
se www.maudsgarn.no

Aleisa Ribalta sa...

Åh, gillar alla, det i mitten är fantastiskt!

Kort og Søm sa...

Takk for tipset Irene...*smiler*..