Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 11. april 2011

Penny Black Saturday Challenge. Week 146.







Week 146!

This weeks challenge is;

"Say it WITH flowers"


er det lenge siden jeg har levert inn et kort til en utfordringsblogg, men nå er pulten ryddet og lage kort-lysten kom tilbake...*smiler*...Stempelet er et Penny Black stempel, kanskje en ny favoritt!? Ønsker dere alle en riktig deilig ettermiddag...her hos meg er det sommer temperatur og sol. Kan ikke klage...*smiler*....

:O)


11 kommentarer:

Lisbet sa...

Morsomt kort du har laget og med en av mine yndlingserier fra BAsic Grey pogså. Fragerikt og fint ble det.

Riet sa...

So gorgeous card Fredrikke,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Joey sa...

Hi

Fab card, such a cute little image and lovely clean lines, thanks for joiningus at pbsc

Joey x

Torill sa...

Søt pus og kort !!

Elen sa...

Så koselig kort med søtt motiv. Er veldig gla i Penny Black motivene selv:-)

Kath Stewart sa...

beautiful card and what an adorable image.....thanks for joining in the fun this week at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

Kort og Søm sa...

Thank you :O)

Takk :O)

Tante Titti... sa...

så vårskleg og søtt :)

Gunilla Wahlsten Design sa...

Jag älskar både kattor och dina fina kort!!

Kort og Søm sa...

Takk :O)

debby4000 sa...

Oh this is so cute.
luv
Debby