Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 27. august 2009

Morsomt stoff... :o)


Ja, det blir flere oppevaringspunger...
Jeg har sydd rundt 20 stykker denne uken, men har ikke tenkt å blogge om alle sammen..må jo ha litt variasjon her.. :o)
Men dette stoffet liker jeg bare kjempe godt, kjøpte en noen meter ifjor, og ble veldig glad da jeg fikk kjøpt mere av det samme i år. Eneste forskjell var at det hvite på stoffet er hvitere på dette stoffet som jeg kjøpte i år, iforhold til det jeg kjøpte i fjor!
Mål; 16cm*12cm.
100 % bomull, foret.
Pris; 100kr.
Til salgs!
Kun en igjen av denne!!
God helg alle sammen!!
:o)

9 kommentarer:

/Stine sa...

Kult stoff :) skjønner godt at du liker det.

Så kult med sånn maskinsøm.

Ha en fantastisk helg!
klem

Ludoland sa...

Hei, så fine oppbevaringspunger du lager. ha en herlig dag!

Aleisa Ribalta sa...

underbart, vad ska jag säga?klem

May-Bente sa...

Så flink du er!!

Ha en flott helj, Klem:))

Lisas hjem og skatter sa...

elsker stoffene du bruker :O) kjempekul!!!

stråmyran sa...

Oj vad du jobbar på men snyggt blir det. Det var ett fint och lite skoj tyg. :)

Grethe sa...

Så fin denne ble - stilig stoff :0)
Takk for hyggelig kommentar.
Jeg ønsker deg en fin helg :0)

Riet sa...

What beautiful Fredrikke.

Hugs Riet.x

Tiro sa...

Gulligt tyg!