Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 4. august 2009

Stoffhjerter med monogram!






God morgen alle sammen!
Her er resultatet av noen av bildene fra igår kveld.
Jeg sydde det ferdig før jeg la meg, og resultatet ble da ganske fint, med den flerfagede broderitråden og rosa bånd og knapp.Jeg har sydd det på bestilling, så jeg er litt spent på om det faller i smak hos kunden.
Den måler ca 15cm *10cm,
og båndet er 7 cm langt.
Pris 200kr.
Lager disse på bestilling!
Ha en fin dag alle sammen!
:o)

6 kommentarer:

Grethe sa...

Disse ble kjempe fine.
Ha en fin dag :0)

Ida sa...

Kjempesøtt!!

Hvilken symaskin har du?

Kort og Søm sa...

Takk! :o)

Ida;
jeg har en Memory Craft 11000.
Veldig, veldig fornøyd med den... :o)

Aleisa Ribalta sa...

ja, men det är inte bara maskin, man kan ha vilken maskin som helst, men man måste vara duktig, bara du kan så mye fint! klem!

Kort og Søm sa...

Tusen takk Aleisa!

LeKaQuilt sa...

Så søte hjerter! Nydelige :o)