Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 3. august 2009

"Velkommen til verden"-kort.






Kort laget på bestilling.
Jeg har brukt Penny Black stempel, mønster papir og bling fra Basic Grey. Bradsen kommer fra Making Memories. Hvitt papir fra Bazzill. De flor lette blomstene kommer fra Imaginisce, og de andre blomstene er fra Prima. Tekst stempelet husker jeg ikke helt hvor kommer fra. Men glitter limet er fra Ranger! :o)
Det var siste rest av den fine rosa papiret, skulle gjerne hatt mye mer av det.
Men nå kommer det jo til stadighet nye papir serier...og jeg har ikke plass til alt papiret jeg gjerne skulle hatt..."ler"
Ha en fin kveld alle sammen!
:o)

3 kommentarer:

Rach sa...

such a pretty card sweetie, fab flower.
hugs rachxx

Heidi sa...

Kjempesøtt kort! Bloggen din er til inspirasjon for meg - spesielt på kortfronten. Derfor ligger det en inspirasjonsaward og venter på deg i bloggen min :)

Aleisa Ribalta sa...

fint och elegant, man blir sugen på att ha en bebis till!