Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 16. desember 2009

Juletre.




God morgen alle sammen!
Jeg har fått et lite juletre i hus... :o)
Veldig lite og koslig pyntet med julekuler fra farmor.
Alle de små er nok av nyere dato, med den ene store er gammel.
Den hang nok på juletret til farmor og farfar da jeg var liten, mulig den er kjøpt i Usa da pappa var liten. (Jeg er ingen ekspert på gamle julekuler, så jeg vet jo ikke helt sikkert :o) Men det er en hyggelig tanke at pappa kanskje hang denne på juletreet for lenge, lenge siden.
Spannet treet står oppi har jeg arvet etter mormor, og jeg husker godt vi plukket tyttebær med mormor og bestefar med det spannet :o)
Håper alle får en hyggelig førjulstid!
Klem fra meg..
:o)

5 kommentarer:

Christine C sa...

Så koselig lite tre :) og ekstra koselig å kunne pynte med kuler som har gått i arv.

Lys-eskene er hjemmelaget, men jeg må innrømme at det er samboeren min som har stått for snekringen - greit med litt teamwork, hehe.

Fortsatt god førjulstid til deg også!

Bestemor Drillo sa...

Så koselig å ha ting som har vandret i generasjonene! Det gir en helt spesiell følelse;) Ha en fin førjulstid ! Klem fra bestemor!

Solveig sa...

Du har regelrett pyntet treet med gamleminner og skatter:o)) Så kjekt! Disse små trærne i bøtter og spann er egentlig vel så koselige som de store. Har satt noen rundt omkring i år jeg også:o))
Ha en flott dag, da:o)
Klem fra Solveig

Rasofiel sa...

ååå for et søtt juletre ♥ Blir bare plast her hos oss. Tenkte det var mer miljøvennlig, men langtifra så koselig :D hehe. Forresten så er jeg fryktelig imponert over pepperkakeformsamlingen din. Vi skal bake pepperkaker i helgen, så jeg skal på jakt etter former i dag. Har du noen tips til hvor jeg kan få tak i? :D Håper du får en fantastisk jul Fredrikke ♥ Klem Mica

Gry-Heidi sa...

Koselig med julepynt som har gått i arv :o)
Jeg har også pynt etter besteforeldrene mine, og her blir det ikke jul før den er fremme :)

Klem :)