Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 12. desember 2009

Litt hemmelig... :o)




Er dette smart..??
Jeg stilte meg selv det spørsmålet i går da jeg begynte på dette prosjektet. Er det smart å skulle lage tre litt store tepper man har tenkt til å gi bort i julegaver sååå kort tid før julaften!?
Hmm...tja...kanskje ikke, men nå falt denne ideen ned i hodet mitt i forrigårs og det virket som en god ide :o) Blir jeg ferdig i tide vet jeg iallefall om tre stykker som kommer til å bli veldig glade! Og det er noe i det at "Å glede andre er den største gave".
Så jeg prøver å rekke det, men det er litt hemmelig...så jeg kan ikke vise mer akkurat nå... :o)
Ha en super lørdag!!
Klem fra meg
:o)

6 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så spennende! :) Flotte stoffer. Håper du rekker å bli ferdig da! Gleder meg til å se resultatet!! Ha en god lørdag! *klem

Guttemamma sa...

Fantastiske stoffer,heldige er de som får slke tepper...

Tovepia sa...

Det blir ihvertfall flotte tepper! Og du rekker det sikkert, kjenner jeg deg rett;)
Slapp av litt innimellom;)
Ha ei flott helg og klem fra meg;)

Kort og Søm sa...

ja, det hadde vært så fint hvis jeg ble ferdig! :o)
Skal slappe av litt med gløgg og pepperkaker innimellom... :o)
Klem

Gry-Heidi sa...

Så nydelige stoffer ! Gleder meg til å se dem ferdige, og det blir nok før jul, tenker jeg :o)
Kos deg :)

Klem :)

Riet sa...

Wowwww Fredrikke,so beautiful.

Hugs Riet.xx