Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 20. januar 2010

Bokstav vimpel!


Klar til å sy!!
Nå er bokstav vimpelen klar til å sys, blir spennende å se hvordan den blir, jeg tror den kommer til å bli veldig søt...*smiler*...
Jeg bestiller jo litt stoff fra Usa i ny og ne, og vanlighvis syns jeg det går kjapt og greit. Men denne gangen tok det veldig lang tid før pakkene fra Usa kom i min postkasse. Men nå er alt vasket og klart til bruk... :o)
Ha en fin dag der ute!!
:o)

10 kommentarer:

BlandetLoft sa...

Så gøy. skal det ble vimpler?? Artig :D det blir sikkert kjempe bra.

Kort og Søm sa...

Ja, isteden for trekantvimpler, så blir det bokstavvimpler!! :o)
Hmm..men det blir kanskje ikke helt riktig å kalle det vimpel da..?! :o)

Guttemamma sa...

Tipper det blir superkult!! Skjærer du ut bokstavene eller klipper du?? Vis oss når den er klar da!!
klem

Abbe sa...

så nydelige stoffer!! hvor har du kjøpt de? :)

Magdalena sa...

stilig...!
alt du klarer...

FIOLINESBLOG sa...

hei Fredrikke.
Spørsmål,er disse bokstavene ferdigprintet eller bestiller du dem slik? nå kan du tro jeg ble spent!
fiolineklem
ps mobilvesken ble en slager:)

Kort og Søm sa...

Disse bokstavene har jeg skåret ut med Cricut maskinen min, jeg kan få de i den str jeg vil ha...supre greier!!

Så bruker jeg de som maler og klipper ut i vliselin, vatt og stoff.

(Supert at mobilvesken falt i smak!! :O)

Stoffene er kjøpt;
www.fatquartershop.com

Klem :o)

Nita sa...

Hei Fredrikke.
Nå er jeg spent på å se disse vimplene. Kanskje får jeg noen ideer og :o)
Takk for tips ang monster buksa. Nettopp bestilt litt stoff fra stoff og stil og skal snart få prøvd ut symaskina. Får bestille stoff fra utlandet når jeg har blitt en mer avansert syerske... hehe
Alltid like spennende å titte innom bloggen din :o)

Klem

Aleisa Ribalta sa...

du är så kreativ att du fick nånting att hämta på min blogg. hoppas du vill vara med!

Cecilia sa...

Oi så stilig, ble kjempe inspirert nå... klør liksom litt i fingrene..

har en kreativ utfordring på bloggen min, du er velkommen til å bidra..

Ha en riktig god helg!