Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 10. januar 2010

Varm drikke i kulda...





Deilig varm drikke!
Jeg var så heldig å få dette til jul, masse god te og lesestoff om te.
Kan anbefale dette merke på det varmeste, smaker nydelig!
I denne boksen var det tolv forskjellige smaker, og den ene luktet bedre enn den andre...*smiler*
Baby vottene er overlevert min søster, hun ble glad, men jeg glemte å ta bilde av de før de forsvvant ut av huset! Men det er mulig jeg strikker ett par til, da skal jeg huske å ta bilder! :o)
Ha en fin søndagskveld der ute!
:o)

5 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

hej freddike, nu har hittat ett bra link till dig, det var genom Ryno jag fivk också veta om underbara pompeja. designer är svensk och inte finsk, och jag har den bruna och orange. skickar denna vecka en liten hälsning, ha det!
http://rinosyr.wordpress.com/2009/07/27/tank-sa-manga-olika-pompejor-det-finns/
klem!

Lisbet sa...

Dette så ut som en veldig flott gave. Og så praktisk å få 12 sorter te i gave og ikke bare en eller 2 poser med forskjellig sorter.
Jeg er te elsker så skulle gjerne vært i dine sko nå:-)

Kos deg med teen din fremover.

Kort og Søm sa...

Aleisa;
De var kjempe fine!! :o)
Gleder meg,
klem :o)

Ida sa...

Hei!

Tusen takk for fine gratulasjoner på bursdagen min:)

Mmm.. te er godt - jeg drikker egentlig altfor mye kaffe!

Stor klem fra Ida

Agneta sa...

Jeg kjøpte en slik pakke i høstas, det er helt supert å få prøve forskjellige typer te. Jeg stakk innom butikken for å få tips om grønn te, jeg liker det ikke og tenkte det sikkert var noe jeg gjorde feil. Og det var det; fikk snabbkurs i butikken og kjøpte pakke med 12 ulike grønne te. Så har man jo bøkene til hjelp for å finne temperaturer og trekktid. :D Rekommenderes varmt til alle!