Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 19. april 2011

Nye penaler/sminkepunger, og utløp for litt irritasjon...!










Oppevaringsmapper til så mangt!!
Jeg har sydd flere av denne litt avlange varianten, sydd i bomullstoff, foret med bumullstoff, og et lag platevatt mellom stofflagene for at den skal bli litt mer stødig. Vaskes litt pent i maskine, men ikke tørketrommel.

Mål; 21cm*10cm*4cm.

Pris; 150kr.


Dårlig oppfølging av kunder!

Er det noe som irriterer meg er det å få dårlig service når man handler, særlig når man legger igjen et større pengebeløp i en butikk....ja, da ønsker man å bli fulgt opp som kunde på en god måte. Sånn tror jeg mange føler det!?

Som noen av dere kanskje fikk med dere, gikk en del i den nyeste symaskinen min i stykker for litt over to uker siden. Jeg spurte i butikken om det var en reklamasjonssak, noe det ikke var. Greit nok det. Damen i butikken sa det ville ta 2-3 dager før denne delen var i butikken. Nå har det gått to uker, uten at jeg har hørt noe fra de...så jeg ringte for å purre opp. Første damen sa at delen ikke var på lager og hun ikke viste når den kom, andre damen jeg snakket med sa at den kanskje var i posten. Mulig den kom i butikken i dag eller i morgen! Himmel og hav...har de ikke bedre orden på bestillingene sine??

Man skulle da forvente at de ringer opp kundene sine når det blir forsinkelser og man ikke kan levere til avtalt tid!!? Jeg har jo måtte kontakte mine kunder som blir berørt av dette og fortalt at jeg venter på denne delen. Det er jo sånn man gjør!!?

Det som gjør meg så irritert er at jeg føler jeg ikke får gitt mine kunder den raske servicen jeg ønsker å gi, pga denne symaskinbutikken i Olso som ikke gjør jobben sin. Skal ikke navngi butikken her, men som jeg sa til damen jeg snakket med var at jeg kan ikke anbefale denne butikken til noen...for dette er faktisk andre gang dette skjer med produkter jeg har bestilt til mine symaskiner i denne butikken. Ting jeg har bestilt kommer ikke til avtalt tid, og ingen ringer for å informere om ny leveringstid. Jeg syns det er useriøst!

Uff...dette ble et langt innlegg med eder&galle fra min siden...men jeg mått bare lufte tankene mine litt...

Hva syns dere?? Kan man forvente en viss oppfølging som kunde...eller er det ikke sånn lenger??

Forsatt god påske til dere alle sammen!

Jeg skal ut og nyte solen...*smiler*...

:O)



8 kommentarer:

Maya sa...

Så klart man skal forvente god service!
Det skulle bare mangle!!
Det er jo kundene butikkene lever av, har de glemt det?!
Nei, finn deg en annen butikk å handle av, for dette er utrolig dårlig!

Forresten, så er jeg så imponert av syingen din, så nå er stoff og mænster handlet inn.
Symaskinen har fått litt etterlengtet service :)
Og bare to dager igjen på jobb, så er det påskeferie og jeg skal prøve meg på å sy kjole, for første gang!
Gleder meg :)
Ha ei flott påske,
klem fra Maya

fru heidis puslerier sa...

Dette syns jeg var under pari behandling. Skjønner jo at ting kan skje og at betillinger kan bli forsinka. Men når det er snakk om større ting, så mener jeg det hadde kosta veldig lite å ta en telefon og fortelle det. Da hadde du jo bare forholdt deg til det og informert videre........ nå blir det som du sier at det blir eder og galle... og det skjønner jeg godt!

Håper ting ordner seg og at det blir ei påske fylt med postivie tanker og aktiviteter etter hvert ! :-)

lilla hjärtat sa...

Så fina...som karameller. Skönt att få lufta lite ibland ; ) tråkigt med dålig service. Glad påsk!

Hekkan Hekkel sa...

Eg er heilt einig med deg - ein bør kunne forvente mykje betre sørvis enn dette. Eg hadde sett meg om etter ny sybutikk med det same. Dette vert rett og slett for useriøst frå deira side, for ikkje å snakke om frekt. Ein bør ta vare på kundane sine, meiner no eg.
Nyt sola, og ikkje minst den deilige, etterlengta påska som er like om hjørnet :)
Klem :)

farmormor sa...

Jeg har også veldig dårlig erfaring med en sybutikk i Oslo Kanskje det er den samme? Vil heller ikke si navn men den ligger nesten i Birkelunden!! Jeg velger å reise til min "gamle" butikk i Moss - den kan jeg absolutt anbefale Du har jo ikke lang vei dit Hvis du er interessert så send meg en Mail så kan jeg fortelle mere h-kinn@online.no Han har mye fint og spesielt en god vatt!! Hilsen Heidi

Lindas hobbyhjørne sa...

Er det ikke deilig å få det ut litt da... :)) Og jeg forstår deg så godt!!!
Nydelige punger som alltid :)
Ha en fin kveld, klem.

Mayen sa...

Bli sint! Æ bestilte siste maskin fra nabo byen for å være sikker på at æ aldri skulle få problemer med service. Og det stemmer!Maskinen er i tipp topp stand! Grunnen til at nabobybutikk ble brukt er at æ har vært fri for oppheng/stoff eller ka som helst, ringt den søte innehaveren, pling, dagen etterpå: Pakke i posten, giro og personlig hilsen, og av og til en overraskelse;-) Sånn vinner man kunder! Og sminkepungene dine er fortsatt NYDELIGE! Klem

Hulda sa...

Fantastiske farger på stoffene! Utrolig så lekkert dette var. :) Du er flink!