Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 7. april 2011

Velkommen til verden-gave!




Toalettmappe og smekke!

Jeg har fått en bestilling fra en av mine kunder, hun ønsket en gave til en ny verdensborger. Så her har jeg laget ett sett med toalettmappe og en praktisk sikklesmekke. Jeg skal lage flere sett i andre fine stoffer, sånn at hun har noe å velge mellom.

Toalettmappe; 200kr.

Til salgs!

Sikklesmekke; 70kr.

Solgt!

Takk for alle fine kommentarer dere legger igjen til meg, og velkommen til nye følgere! Veldig hyggelig at dere vil titte innom min blogg...*smiler*..


Håper dere alle får en fin kveld!
:O)

10 kommentarer:

Bente sa...

Fine "gåver" i herlege stoff.
Sminkepungane i lin var lekre :-)

Nita sa...

Så fine di var! Og så utrolig søtt stoff da!! Kjempe kjekk gave til en ny verdensborger.

Ha en fin kveld!!

SiriR sa...

Åh, så søte!
Utrolig fint stoff:)

Små og store gleder sa...

Så hærlig stoff - flott sminkepung og smekke!

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Disse var veldig søte, Fredrikke :o)

Unknown sa...

Kjempeflott fødselsgåve! :) Og veldig søtt stoff :)

mimmi-leone sa...

Kjempefine!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Kort og Søm sa...

Tusen takk! :O)

Pia sa...

så super nydelige og sikke lækkert mønster stof du har brugt. Ha en dejlig weekend
knus Pia

Anette sa...

Her var det kommet masse flott siden sist jeg var innom :) Kjempesøtt sett dette her ;)
Ønsker deg en super helg ;)
Anette :)