Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 19. januar 2009


Denne fikk jeg av www.snux.no , tusen takk!! :o) Veldig hyggelig!!
Denne teksten fulgte med:"Denne bloggen investerer i og tror på nærhet. Nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og hensikten er å finne, og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndet til disse utmerkelsene er kuttet, vil enda flere vennskap forplante seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til 8 bloggere - som igjen må velge nye 8 blogger - inkluder denne teksten på utmerkelsen deres. TUSEN TAKK for at DU er DEG......."
Jeg sender tilbake til Snux og til alle de andre hyggelige bloggene jeg leser!! :o)

Ingen kommentarer: