Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 16. januar 2009

Nytt strikkeprosjekt!!












Ja, nå har jeg begynt på ett nytt strikkeprosjekt! Trenger nye votter, og jeg likte dette mønsteret fra Dale godt. Jeg må jo innrømme at jeg har noen (eh..kanskje flere enn ett par.. :o)
uferdige strikkeprosjekter liggende, men jeg begynner med friskt mot på dette prsjektet, og har stooore planer om å gjøre dette ferdig før snøen smelter :o)
For dere som lurer er jeg nesten helt ferdige med de blå, myke pulsvantene jeg strikker i Alpakka garn fra Sandnes. Lover å legge ut bilde når de er helt ferdige!
Har vært innom noen strikke-blogger i det siste, og det er utrolig mye fint som blir laget der ute. Jeg blir helt klart inspirert og inponert!
Så må jeg også få si at det er veldig hyggelig at jeg kan inspirere andre med det jeg lager, tusen takk for alle hyggelige kommentarer jeg får :o)
God helg til kunder og bloggere!!

Ingen kommentarer: