Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 19. januar 2009

Koseklut!











I går kveld sydde jeg en liten koseklut, med deilig mykt fleecefor på baksiden og litt forskjellige bånd på. Jeg så for en stund siden hos noen andre bloggere at de hadde lagt noe inni så det knitret, men hva skal man bruke da?? Noen som har noen forslag?? Sikkerhetsmessig er det kanskje ikke så lurt å putte noe som gjør kosekluten helt tett, med tanke på at ett lite barn kanskje sovner med ansiktet oppå kosekluten? Eller er jeg litt "hysterisk" nå?? Better safe than sorry...er det jo noe som heter... :o)
Men man kan jo ha en liten bit inni, husker at mine barn likte godt sånne leker som knitret litt! Vi får se på neste koseklut som blir sydd hva jeg gjør.
Kan lage sånne på bestilling hvis noen ønsker å bestille. Jeg har hauger med små stoffbiter, så fargemulighetene er mange!!
Pris; 150kr. Pluss porto hvis den skal sendes med posten.

Ingen kommentarer: