Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 1. januar 2009

Kort laget til en kunde!

Jeg har fått en bestilling på et bursdagskort til en liten jente, og her er resultatet.
Håper kunden blir fornøyd!
Jeg har brukt papir fra Bazill og Imaginisce
Bokstavene har jeg stanset med min QuicKutz Revolution, alfabetet heter "Storybook".
1-tallet er fra alfabetet "Sunshine"
Denne typen kort koster 45kr

Bokstavene og 1-tallet har fått litt glitterlin på seg!
Jeg har også brukt Brads fra Imaginisce, som også har litt glitter på seg.


Konvolutten har bursdagsbarnet sitt navn og en søt liten bamse.



En glittrende bamse inne i kortet!
Ser nesten litt ut som en seigmann-bamse... :o)


3 kommentarer:

Irene sa...

nydelig kort!!

Kort og Søm sa...

Takk! :o)
Jeg har kjøpt meg en lang plate til Revoluiton fra Quic Kutz og nye muligheter åpner seg.. :O)

Rach sa...

a beautiful card. hugs rachxx