Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 6. januar 2009

Hjemmelagde knekkebrød!









I går kveld var jeg innom noen blogger før jeg la meg og fant disse hyggelige bloggene,
www.minmill.blogspot.com og www.husetvedbekken.bloggagratis.se . Her fant jeg oppskrift på hjemmelaget knekkebrød. Super ide å lage det selv, godt ble det også :o)
Guttene mine syntes det var ganske så morsomt å få Mummi Pappa og Snus Mumerikken knekkebrød til kveldsmaten!!
(nei, dette har jo ikke noe med Kort&Søm å gjøre, men jeg måtte jo blogge om disse gode knekkebrødenen :o)
Ha en god kveld alle sammen!

8 kommentarer:

Gryda sa...

Tøft med fasongknekkebrød!

Unknown sa...

Tusen takk for koseleg kommentar hos meg...
Kan tenke meg at desse knekkebrøda fall i smak ja:0)
Hmm, ikkje dumt å bake sjølv!!

Minmill sa...

Gurimalla så effektiv du er. Her ble det knekkebrød på kort tid, gitt. Godt at barna likte dem.

Vet du hva? Glemte å si jeg ikke brukte krydder i de jeg laget. Ble det god smak av det? Jeg hadde ikke Anis eller Fennikel i hus når jeg skulle lage. Ser ut som det er krydder på deigen i det ene bildet du har tatt.

De fargede glassene er kjøpt hos Indiska. De kommer til å slutte med de lilla, men starter sikkert med dem til neste vinter igjen. Damen bak disken sa at glassene ville alltid være i salg, men sesongfargene vil variere noe.

Kos at du kom innom igjen.

Kardemomme sa...

Så flotte de ble!! Og så moro at du likte oppskriften..Angående bestilling på heklede ting er jeg redd jeg er litt sånn at det stopper helt opp hvis det er noe jeg MÅ fullføre hvis du skjønner..
Det er moro å lage et eksemplar av en ting og så stopper det der..
Har vurdert å lage en liten nettbutikk på ting jeg allerede har laget men må tenke gjennom det en gang til først ;)
Men takk for vennlig spørsmål snille deg :)Ha en fin kveld :)

Kort og Søm sa...

Kardemomme: Si i fra til meg hvis du åpner nettbutikk da er du snill.. :o)
Du lager jo så fine ting!!

Ida sa...

Stilige knekkebrød :) Så kjekt å servere noe litt utenom det vanlige til ungene ..hihi :) Blri så fort populært :)

Også såååå mange fine kort du har laget i det siste - for ikke å snakke om de kjempefine skiltene ! Du er såååå knallflink! Lager litt kort selv - og blir selvsagt suuuuperinspirert av deg !

Klemmer

Anette sa...

Stilige knekkebrød!! Forstår godt at de falt i smak :)

Sjekk bloggen min... der er det en overraskelse til deg :)

Bentelen sa...

Hei liker bloggen din så godt at eg har lest meg bakover et år nå:)Må bare spør deg om hvor du har fått tak i mummi kakeutstikkere? Har ei lita tulle på 2 som elsker mummi, alt som er bra får frasen mummi forran.... :) Og sjøl så samle eg på kakeutstikkere, men mummi typen har eg ikke......