Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 14. januar 2009

Hjemmelaget pizza og kortlaging.. :o)





Namm...hjemmelaget pizza til middag i dag, den ble kjempe god! Liker best hjemmelaget pizza. Hvis noen lurer bruker jeg en av pizza oppskriftene til Jamie Oliver, med noen tilpassninger.. :o)
Jeg lager endel kort om dagen, og har tatt et bilde av en av mine (litt) rotete arbeidsplasser. Har egen pult til kortlagningen min, men den er full av papir, brads, sakser, og alt mulig utstyr til kortene mine.....(ja, jeg bør ryddet litt, men jeg vil påstå at det er kreativt rot.."ler") så jeg har tatt ibruk kjøkkenbordet mitt. Veldig praktisk med stooort kjøkkenbord! Nå skal jeg sette meg ned og kose meg med å lage flere kort. Håper dere alle får en hyggelig onsdagskveld :o)

5 kommentarer:

prickig design sa...

du är så flitig!om du visste vad sugen jag va på pizza idag...blev inte mindre nu efter bilden på din!:o)
den så "kempe" god ut! ;o)
fortsatt mysig kväll!

Kort og Søm sa...

Du får lage deg pizza i morgen.. :o)
Ha en fin kveld du også!

Anne sa...

Koselig hjemmeside du har:) Fine kort, fikk inspirasjon til å bruke den maskinen min mer til å kutte ut fine figurer og tekst:) Titter innom igjen her:)

Irene sa...

Kaninkortet under her var kult :-))

Når du står på bloggen min, så klikk på "følg denne bloggen", så vil den komme opp i lista du har på profilen din. Hvis du da går på oversikt (tror jeg det heter) i menyen oppe til høyre hos deg selv, så vil du få opp hvilke blogger som har oppdateringer når osv. Hmm, klarte jeg å forklare så du skjønte dette?

Kort og Søm sa...

Irene; hmm..jeg prøvde å klikke på den, men ingen ting skjedde.. :o(

Jeg skal prøve igjen!! :o)