Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 8. januar 2009

Minstegutten har fått ny pysjbukse!



Nå er det faktisk en liten stund siden jeg har sittet ved symaskinen. Det har gått mye i kort om dagen, kort permene mine var nesten tomme og trengtes å fylles opp igjen. (Jeg må få si at jeg setter stor pris på alle kundene mine som kjøper kort av meg, det er veldig hyggelig at det man lager faller i smak :o) Men nå har minste guttens ben blitt litt lenger, så han trengte en ny pysjbukse. Her er resultatet!! Han er en veldig grei gutt å sy til, for han blir overlykkelig når jeg lager ting til han. I dag ble han så glad at han først koste sin nye pysjbukse og så fikk mamma en god kos og et nuss på kinnet etterpå... :o)
Stoffet er fra Ikea, sydd sammen på min Babylock og Janome symaskin!

4 kommentarer:

Tara sa...

hjertelig takk for flott utmerkelse!!!
og for en herlig pysjbukse:)))
mange klemmer fra tara...

Kort og Søm sa...

Bare hyggelig, utmerkelsen var fortjent! :o)

Klem Fredrikke

Guttemamma sa...

Kjære Fredrikke! Tusen takk for at du ville gi den til MEG,det varmer!! Så herlig pysjbukse!! Nattaklem

Kort og Søm sa...

Det var bare hyggelig.. :o)

Klem Fredrikke