Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 29. september 2009

Bordkort!




Jeg har fått en bestilling på bordkort til en stort selskap!
Temaet på selskapet var høst, så da var det bare å finne fram de gamle høstblad stemplene mine fra Hero Arts. (De har jeg jammen hatt lenge, og de er kjempe fine! :o) Kunden likte resultatet, så da blir det bordkort med høstblader stemplet på med Versa Mark ink. Jeg skal også stempel på navnene på alle gjestene, og til det bruker jeg et magnet stempel sett fra Making Memories. Bruker det som heter Providence. Papiret er fra Bazzill.
Ha en fin ettermiddag i solen alle sammen!!
:o)

9 kommentarer:

Tovepia sa...

takk for trivelig kommentar og hilsen;)
Her sludder det, bare så du vet det:O)
Nyt høsten mens du har den og klem fra meg;)

Aleisa Ribalta sa...

den var elegant och vackert, du alltid lyckar med utmaningar, fru "kan-med-allt". klem till dig.

Kort og Søm sa...

Takk Aleisa :o)

Tovepia;
Sludd, uff da...håper du får litt sol innimellom sludden.. :o)

Klem :o)

Aleisa Ribalta sa...

eller så var det superfredde jag kallade dig?

Kort og Søm sa...

Ja.. :o) det var superfredde.. "ler"..
Ha en fin kveld Aleisa!!

Tingelingeling sa...

Stilige bokstaver! Og flotte fjellbilder! Jeg er i løypa for å male skrift på en vegg, hvordan får man orden på slikt mon tro?? Finnes det sjablonger eller.. bokstaver til å lime på??

Kort og Søm sa...

Tingeling;
Du kan male med sjablonger, eller så kan du bruke sånne store overføringsbokstaver, lurer litt på om du får kjøpt de på Panduro!?
Det kommer jo litt ann på hva slags utrykk du vil ha! :o)

Anne sa...

Fint og enkelt bordkort:)Likte stempelet du hadde brukt..

Solveig sa...

Så flotte host-kort du har laget! Så greit med slike høst-blad stempel. De kan brukes i så mange sammenhenger:o) Det magnetstempelet ditt var kjempefint! Smart.
Ser ut som om du har hatt en fin fjelltur også. Og det uten regn! Det hadde vært en ny opplevelse. Her har det regnet i 2 mnd. nå, før vi i går plutselig såg et glimt av sola....:o)!
Ha en flott dag!
klem fra Solveig