Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 17. september 2009

God morgen!!


Det går unna med disse oppevaringspungene mine, veldig hyggelig at de faller i smak
de ute!! Jeg blogger ikke om alle jeg lager, for det hadde blitt litt kjedelig, men akkurat denne syns jeg er så søt... :o) Denne har jeg foret som vanlig med det samme stoffet som utenpå, men itillegg har jeg lagt et tynt lag med platevatt imellom stofflagene. Det gjør at den blir på ingen måte "slapp i fisken".. :o) Det blir såpass at den står litt av seg selv! Kan brukes til det ene og det andre. Siden den er ekstra foret, ligger ting litt mer beskyttet i den, med tanke på I-pod, mobiler osv..
100 % bomull, foret.
Mål; 13cm*13,5cm.
Pris; 90kr.
Solgt!
:o)

3 kommentarer:

Spunk og boblemukk sa...

Artig stoff og kjekk pung. Vond tå i et halvt år høres ikke noe særlig ut :(

Pia sa...

så flot stof i pragtfulde knaldfarver

Kort og Søm sa...

Ja, det er et ganske fargerikt stoff!! :o)