Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 22. september 2009

Flere kort... :o)






God morgen!
I går kveld laget jeg flere kort med stemplene fra The Greeting Farm! Når jeg først skal lage kort syns jeg det er veldig greit å lage flere, med litt variasjon. Og etter helgens markedsdag på Kolbotn må jeg fylle opp kortlageret mitt igjen. Jeg har brukt papir, bling og brads fra Basic Grey og Making Memories. Blomstene kommer fra Prima, masse fint derfra.. :o)
Håper alle får en fin dag, her har det regnet..og jeg kjenner høstfølelsen siger inn her...
Tusen takk for alle koslige kommentarer!!
Wish you all a wonderful day!!
:o)

10 kommentarer:

Tovepia sa...

Kjempesøte kort! Sannelig produserer du mange fine kort!
Ha en flott dag og lykke til på markedsdagen;) Klem

Kort og Søm sa...

Takk, markedsdagen var på lørdagen som var, veldig bra dag!! :o)

May-Bente sa...

Nydelige!!!
Åååå de er jo så flotte de motivene du har brukt:=)

Klem:))

Rasofiel sa...

Så utrolig fine de var ♥ digger det stempelet :O))))))

Pia sa...

nydelige kort du har lavet

Anette sa...

Nydelige kort! Og såå mange! Kjempeflotte farger du har brukt - og stilige stempler!

Aleisa Ribalta sa...

så pend!, säger man så på norska?

theneon sa...

These are all very beautiful.

Kort og Søm sa...

Aleisa; mener du pent? :o

Lisbet sa...

Dette var nydelige kort, elsker de i lilla toner. De ble skikkelig flotte, Nydelige stempler du har brukt også.