Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 2. september 2009

Utfordring #50 hos Sukkersøtt!






God morgen alle sammen,
her er mitt bidrag til ukens Sukkersøtt utfordring!
http://sukkersott.blogspot.com/
Jeg har ikke fulgt skissen helt slavisk, men håper det går bra alikevel.. :o)
Jeg har brukt mine nye stempler fra Inkadinkado, veldig søte...ikkesant!?

Dette ble brukt på kortet mitt;
  • Bazzill papir.
  • DCWV mønster papir.
  • Pro Markers.
  • Inkadinkado stempler.
  • Tekststempler fra Norsk Stempelblad.
  • Glitterlim fra Ranger.
  • Bling fra Basic Grey.
  • Spellbinders, shapeabilities.
  • Marvy punch.

Ønsker dere alle en flott dag!!

:o)

8 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

kjempekult :)

Guttemamma sa...

Jeg har reklameinnlegg for deg idag:-)

Kort og Søm sa...

Tusen takk Anette!!
Klem :o)

Aleisa Ribalta sa...

mums, jamjam, vilekn gott kort! jag vill ha! tack för dina härliga besök hos mig, då och då, det gladjer jag meig för, klem!

Riet sa...

What a beautiful card fredrikke.

Hugs Riet.x

bente_me sa...

Søtt kort, muffins yummi!!;)

Pia sa...

wow så nydeligt og stilligt kort

Aina sa...

Så stilig :O)