Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 16. april 2010

En mappe til papirer!


Mappe!
Denne har jeg sydd på bestilling til en kunde som skulle ha den i vesken sin til papirer hun har med seg. Her skulle de ligge ganske så trygt og godt, uten å bli altfor krøllete. Og skulle det komme en liten regnskur skulle det også gå bra...*smiler*...for den er sydd i voksduk stoff, den er foret med rødt bomull stoff.
Om jeg får si det selv ble jeg kjempe fornøyd!!
Så håper jeg at du blir like fornøyd Eirin... :O)
Skikkelig frisk og vårlig i fargen!
Pris; 150kr.
Solgt!
(Kan lage lignende på bestilling, hvis noen skulle ønske det! :o)

13 kommentarer:

Eirin Bjørnstad sa...

Strålende fornøyd!! ;-)
Kommer til å bestille andre lignende små vesker også. I min veske ligger alt i sin lille pung/veske som denne. Alle må være ulike slik at jeg lett finner den rette. Og du lager de fineste i verden!

Eirin
;-)

Kort og Søm sa...

Så bra!!
Og tusen takk...*smiler*..

Det er bare å si ifra når du vil bestille flere! :O)

Hanne sa...

Åhh så nydelig papirmappe. Digget stoffet :D

Vibekes lille ullne sa...

Da har jeg fått gevinsten i postkassa! Det var superfine ting, enda finere i virkeligheten enn på bilde! Hjertelig tusen takk Fredrikke! :) :)

Kort og Søm sa...

Bare hyggelig! :O)

Pia sa...

super smart opbevaring til papir. Du må ave en dejlig weekend.
knus Pia

Lotta sa...

Lekkert!!!!

Håper alt står bra til med denne damen.. Her er det hektiske tider...Men veldig moro da:)

Jeg har en liten forespørsel jeg. Skulle gjerne bestilt et bryllupskort. Likt det fra 23 mai bare med navnene deres utenfor.Går det?
Også har jeg kjøpt meg en bitteliten laptop jeg er veldig redd for og lurte på om det var mulig å lage noe jeg kan ha rundt den. En mappe i stoff. Ønsker meg egentlig tova, men det er så dyrt. Hvis du har anl å lage det. Hvor mye ville en slik komme på ca?

Klem
Lotta:)

Velkommen til min kreative verden sa...

ÅÅÅ denne ble fin. Jeg smiler når jeg ser stoffet: ) Nydelig! Du er så flink

Kort og Søm sa...

Lotta;
Klart jeg kan, vi tar resten på mail! :o)
Klem Fredrikke


Gitte; Takk!
Ja, jeg satt og tenkte på deg i dag da jeg sydde den...*smiler*...

Lotta sa...

Heia!Ah herlig altså. Jeg syns alle kortene var fine. Men velger det nederste:) Ikke navna deres da:)Fint med det som står der:)

Målene på laptop. min er L 18,6 cm og B 26,00 cm:) Har du noe av det flotte blå mønstrede stoffene som du har på den blå puten i headeren din? Tror det kunne blitt lækker..også noe brunt:) Trenger ikke sånn lomme foran:)

Snille du altså!
Kos deg ja:)

Klemmer

Guttemamma sa...

Knallbra ide!! Har lyst å betsille en,kommer tilbake til saken,skal ta mål av ukeplan boken på jobb på mandag...
klem

Lisbet sa...

Denne ble bare lekker:-) Nydelig mønster/farger i voksduken du har sydd den av. Er man ikke i vårstemming enda blir man det når man ser denne.

duBedåre sa...

Herlig! Tenk å sitte på et møte med tørre kontorister, og så dra denne opp fra pc-sekken! Solstråle!