Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 2. april 2010

Stoffblomster!








Dette var litt morro...
For en stund siden så jeg noe lignende denne stoffblomsten i bloggen til en amrikansk stoff butikk, men jeg husker ikke hvilken det var. Så blomsten min er sydd litt fritt etter den de hadde laget! Prøvde meg frem med forskjellig knapper fra knappeboksen med rosa/grønne/turkise knapper...og fant noen jeg likte...*smiler*...
Så får jeg se om jeg lager flere som jeg kan bruke som pynt på andre syprosjekter..har noen ideer som surrer rundt i mitt hode... :O)
Ha en fin kveld!
:o)

14 kommentarer:

-Sanna- sa...

Åh.... så stilige blomster.
Du burde selge de, - garantert mange som vil ha :) Meg iberegnet....
De var virkelig lekre.
Kos deg med ideene dine.

-Sanna- sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lappeline ♥ sa...

Åååå disse var fine.
Koselig å pynt med.

Ha en fin kveld

klem

Tovepia sa...

Flotte blomster! Disse kan bli artig og dekorativ pynt på mye;)

Fortsatt god påske til deg;)

Kort og Søm sa...

Takk! :o)
Ja, det blir flere blomster etterhvert tenker jeg! :O)

Guttemamma sa...

Knallsøte,Fredrikke. Passer jo til alt,fra små vesker til kjoler!! Fortsatt god påske til deg og dine!!
klem

Vibeke sa...

Så utrolig stilig! Kjempefine :)

Lisbet sa...

Nydelige blomster du ahr laget. Fine og pynte med.
Ha en flott helg:-)

Lisbet sa...

Nydelige blomster du ahr laget. Fine og pynte med.
Ha en flott helg:-)

tone sa...

Knall stilige blomster!
Fortsatt god påske!
Klem Tone

Gry-Heidi sa...

*sukk* så lekre disse var !!

Ha en koselig påskeaften :)

Klem :)

May-Bente sa...

Nydelige!!
Gleder meg til å se ideene dine:=)

Må få si at sommerfugel-kortene dine var virkelig lekre. Falt totalt for dem:=)

Kos deg, klem fra meg:=)

Pia sa...

WOOOW så flotte hjemmegjorte blomster

LeKaQuilt sa...

Å såååå kjempe søt!
Blomstene dine er fine til både å pynte toalettmapper og klær med :o)
Nydelig !