Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 11. april 2010

Solen skinner...*smiler*...




God morgen!!
Hos meg skinner solen fra en blå himmel...med noen lette hvite skyer på...*smiler*...så deilig!! Gleder meg til at det blir så varmt at frokosten kan inntaes på verandaen :O)
Jeg har sydd flere flate pengepunger nå, denne gangen i nydelig brun babycord, og med et utrolig fint bånd sydd på. Inni er de foret med et mellom brunt bomullstoff.
Prisen på disse er 80kr.
Mål; 13 cm * 10,5 cm.
Kun en igjen!
Håper alle nyter søndagen i finværet!
Takk for alle de fine kommentarene!
Hilsen Fredrikke
:O)

6 kommentarer:

Tovepia sa...

De var kjempesøte!
Nyt dagen og klem fra meg;)

Anette sa...

Kjempestilige pengepunger!! Herlig høne-bånd ;) hehe :)

Lappeline ♥ sa...

Stilige var de.
Her nyter vi dagen også i strålende sol.
Ha en fin søndagskveld

Klem

Kort og Søm sa...

Takk! :o)
Her har det vært nydelig i dag, satt ute og nøt solen...*smiler*..

Kort og Søm sa...

Thank you Kim :o)

Bare Beppe sa...

Så fine de var - likte båndet så godt :) Masse lykke til den 14!! Klem Beppe