Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 22. april 2010

God morgen!! :O)



Kykkeliky!!!
Joda...påsken er jo over for i år...*smiler*...men jeg fikk en bestilling etter påsken på mine sjarmfulle påske kyllinger og jeg måtte jo vise de frem i det fine været!
Mønster; mitt eget.
Garn; PT2.
Høyde; ca 24cm, litt høyere hvis du strekker på nebbet... :O)
Pris; 225kr.
Disse to her er solgt, men jeg strikker de på bestilling!
Ha en flott dag, her hos meg skinner solen som bare det...*smiler*...fra en blå himmel!
:O)

5 kommentarer:

Grethe sa...

De er kjempe fine...

(eddas) sa...

søte kyllinger:)
ønsker deg en fin dag
solen skinner her:)
eddaKlemmer

Solveig sa...

Oj så flotte de var! Lagde noen lignende til påske for et par år siden. Kjekt å jobbe med og så skaper de litt "liv" i interiøret med sine herlige farger!
Ha en flott dag.
klem fra Solveig

Anita sa...

Så herlige disse var!

Anette sa...

Ojj så søte disse var!!! Herlige farger og kreativt laget!!