Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 9. april 2010

Se hva som kom med favoritt bladet mitt...*smiler*...




Favoritten... :o)
Dette bladet er favorittbladet mitt, og jeg var så heldig at jeg fikk et abonement til jul av min søster! Og i denne månedens utgave var det med to pakker frø. Så nå er det bare å finne frem jord og potter...*smiler*...
Gule små tomater har jeg allerede sådd, og jeg er litt spent på om de blir gode. Håper de er søte i smaken. Så skal jeg så agurker, for det ble en suksess i fjor. Og sukkererter er et must, de blir alltid gode :o)
Dette matbladet kan jeg absolutt anbefale,
mange gode oppskrifter!!
Noen av favoritt oppskriftene mine kommer fra disse bladene.
God helg til dere alle sammen!
:o)

7 kommentarer:

(eddas) sa...

Så gøy da...jeg har ikke hage...så da blir det litt vanskelig:(
ha en fin helg
eddaKlemmer:)

Kort og Søm sa...

Ikke jeg heller, bare en stor veranda som på sommeren blir fylt til bristepunktet med grønnsaker...*smiler*...
Klem :O)

Tovepia sa...

Da er det bare å sette igang;) Spennende dette, skal jeg si deg;)
Ha en flott fredag og klem fra meg;)

Heidi sa...

Riktig god helg til deg også! Dessverre sår jeg alt for sjelden, så misunner dere som gjør det. (Katter som ødelegger det meste er mye av grunnen.)
Det ligger forresten en awardhilsen til deg i bloggen min :)

Kort og Søm sa...

Takk for at du tenkte på meg Heidi! :o)
(jeg har awardfri sone hos meg, så jeg sender den ikke vidre :o)

Lappeline ♥ sa...

Så artig. jeg er ikke flink til å plante frø. Får det liksom ikke til ,vet ikke helt hva jeg gjør feil

Ha en fin helg

klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig med såing av frø om våren!! Det får meg til å minnes mine barneår da det var ekstra spennende med spiring i vinduskarmen! :) At det vokser og gror - det er selve livet det!

GOD HELG!!! *klem*