Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 5. april 2010

Tusen takk alle sammen!


For en super respons på disse blomstene jeg har laget...*smiler*...!
Hyggelig at så mange likte de.
Nå har jeg laget en til, og festet den på denne romslige sminkepungen. Det er veldig god plass i den pga rynkingen i stoffet. Glidelåsen på denne er 16 cm lang. Foret med samme stoff som på utsiden. 100% bomull. Mønsteret er mitt eget!
Prisen på denne er 200kr.
Så at telleren min passerte 40.000 besøkende i påsken, og det må feires...*smiler*...så det blir et innlegg til senere i dag for å feire det!
God mandag til dere alle sammen!
:o)

5 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så herlig frisk i fargene denne ble! Superflott!! Nydelige stoffblomster du lager, ja! :)

Ha en fin 2. påskedag, du også!
Klem, Hege

Inger Harding sa...

LEKKER!!!!
De stoffblomstene er helt supre!! :o)))
Grattis med alle besøkene dine også!

Ha en fin dag.
♥ klem, Inger

Lappeline ♥ sa...

Denne ble jo også kjempefin.
Flotte stoffer.

Ha en fin mandag

Klem

FIOLINESBLOG sa...

ååååååå denne var direkte nydelig!
veldig fint med dine blomster som dekor!
fioline

Vibekes lille ullne sa...

Enig med de andre, stoffblomstene var kjempefine! Gratulerer med masse besøkende og jubileum! :)