Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 14. april 2010

Kolbotn Torg!


Hele dagen på Kolbotn Torg!!
I dag har jeg stått på kjøpesenteret og solgt mine produktet, det har vært en lang dag...stod der fra kl.0930-2045. Man kan trygt si at jeg er bittelitt sliten...*smiler*...men jeg har hatt en fin dag, mange hyggelige kunder som handlet det jeg har laget!
Og det er så hyggelig at det jeg lager faller i smak hos flere enn meg selv... :O)
Det var ganske så stille der på morgnen, men det tok seg betraktelig opp utover ettermiddagen...*smiler*...
Jeg skulle jo ta bilder og vise dere, men det glemte jeg helt...*ler*...foto apperatet lå trygt i sekken hele dagen!
Tusen takk til alle som kom innom i dag, det setter jeg stor pris på!!
Klem fra Fredrikke
:o)

13 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

ååååå jeg glemte deg helt bort,sorry!håper salget var godt!
neste gang håper jeg:)ellers vet jeg jo å finne deg!
fiolineklem

Kort og Søm sa...

Ja, du må komme neste gang :O)
Jeg er fornøyd med salget, så jeg skal stå der flere ganger!
Klem :o)

ide-puffen sa...

Så kjekt at det gikk bra med salget. Det er noe når man får tilbakemelding ved at folk handler ens egen produserte ting. Og du er jo kjempe flink.

God natt fra meg.

May-Bente sa...

Flott å høre at du hadde en super salgsdag:=)
Kortet ditt var helt NYDELIG!!
Enkelt og stilfullt!!

Klem fra meg:))

T's Creations sa...

Heisan,
Takk for praten i går, alltid hyggelig å treffe andre med samme hobby. :)
Bli gjerne med på forumet hos www.rubberstamps.no, vi ønsker alle hobbyglade velkommen dit. :)
Info. om messen til helgen finner du her: http://scraporama2010.blogspot.com/
Følg med der og på RS for messeinfo. :)

Mitt liv på Storhaug sa...

Gratulerer med godt salg;) Kjempekjekt å sjå at folk liker arbeidet som du legger så mykje tid i :)
Ha ein fin Torsdag=)

Britt-Inger sa...

Hallå!
Vilken härlig blogg du har och vad mycke läckert du skapar...Lite av varje...det gillar jag ;)
Hur stilrent och vackert var inte detta kort :):)
Ha en skön torsdag.
Kram, Britt-Inger

Mitt liv på Storhaug sa...

Det ligger forresten noko til deg inne på bloggen min=)

Miss StampAlot sa...

Kjempefint, og friskt kort. Flott å høre at det gikk fint på salget =)

klem

Vibeke sa...

Så gøy med torg! Og moro med så mange salg:)

Vibekes lille ullne sa...

Det er jo mitt oppvekststed! :) Det har forandret seg utrolig mye de siste årene, så jeg kjenner meg nesten ikke igjen. Så moro at du stod der! :)

SiriR sa...

Så gøy at det fikk bra!
Men en lang dag ja, håper du får tatt deg igjen litt i dag:)

Solveig sa...

Så kjekt å få solgt litt av det en leger:o))) Du er flink til å så mye - tviler ikke på at kundene finner allsidighet hos deg:o)
Veldig fint og enklet kort - farger til å bli glad av:o)))

Ha en flott helg!
Klem fra Solveig