Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 21. mars 2013

Album laget til en kunde!

















Album med spiralrygg!
Jeg har laget et album til en kunde, som skal gis i gave til en konfirmant. Det er mange bilder fra baby til ungdom, og jeg har laget overskrifter, navn, dato/årstall, pyntet og laget plass for at kunden noen steder selv kan skrive inn litt tekst.
Albumet har fått fått for- og bakside som er laminert. Dette for at albumet holder seg bedre når sidene inni ligger litt mer beskyttet.
Siste delen av albumet har fått en del sider der gjestene i konfirmasjonen kan skrive en hilsen til konfirmanten. 
Det blir et fint minne å ta med seg videre.
Jeg viser bare små utdrag av albumet, uten bildene, siden dette er albumet til en kunde.
Albumet har spiralrygg, og jeg har satt det sammen med Bind It All maskinen min.


Jeg lager album i forskjellige størrelser på bestilling, kunden kommer med bilder, og navn/årstall/sted på bildene, kommer med farge/tema ønsker, og jeg får frihet til å sette albumet sammen på best mulig måte :O)
Pris etter avtale.

Fin torsdag til dere alle sammen!

Ingen kommentarer: