Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 29. mars 2013

En liten oppdatering... :O)




















Grønnsaker!
Her kommer en liten oppdatering på grønnsaksplantene mine :O)
Den første agurken har blitt en cm lang, og plantene må pottes om en gang til. Paprikaen har ikke blitt så stor ennå. men vokser sakte men sikkert. Den ene tomaten som kom opp har blitt over 20 cm høy, og de tomatfrøene jeg plantet siden de andre hadde så dårlig spireevne er bare bittesmå ennå.
Det ser ut til at agurk avlingen blir stor i år, og jeg gleder meg til å prøvesmake :O)

Takk for alle fine kommentarer,
og forsatt God Påske til dere alle sammen!
:O)


3 kommentarer:

Heidi sa...

Så herlig å se det spire hos deg! Får aldri rotet meg til å så frø, kanskje fordi vi ikke har noen grei plass å oppbevare dem inne. De plassene som står i sola blir invadert av katten vår, Myrtel...
Ha en fortsatt god påske :)

Fabelaktig sa...

Hei søte du *smiler*

Da fikk jeg endelig tid til å besøke deg, takk for alle fine ord du legger igjen hos meg *glad*

Så deilig å se det spire og gro :)

Håper du koser deg og har en finfin påske!
klemklem

Kjersti sa...

Når det spirer og gror lir det mot vår, selv om det er inne enda :-)
Jeg er ltt sent ute kjønner jeg ....
Fin dag.