Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 6. mars 2013

I dag går det i bursdag og lappesøm :O)





6. mars 2013.
I dag er det er stor dag, 
lillebror blir 8 år i dag :O)
Hipp Hipp Hurra!!

Dagen startet med  sang på sengen, gaver, amerikanske pannekaker med friske blåbær og lønnesirup. Kakao med krem, eplejuice og litt Dessert sjokolade (fast tradisjon når noen har bursdag her i huset :O)
(Vi spiste ikke bursdagsfrokosten i sengen...for blåbær og lønnesirup i sengetøyet frister ikke veldig mye altså...hi,hi... :O)
Bursdagsbarnet dro glad og fornøyd avgårde til skolen, og jeg pakket ut litt nytt stoff. Så i dag har det gått i lappesøm ved siden av  flere kort til konfirmantene.

Ønsker dere alle en fin onsdag!

(Jeg har gjort en god gjerning i dag, og oppfordrer dere alle til å gjøre det samme. Det er ikke alltid det skal så mye til for å gjøre noens dag litt bedre :O)

7 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hei du søte,
først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg.

Hurra for lillebror :)

Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
klem og smil
-Maia

HegeT sa...

Gratulerer med jr.
Lappesøm slår aldri feil..
Flotte farger og litt puslespill for å få stjerna akkurat rett må til...
Kos deg.

Hilsen fra
HegeT

Moski sa...

Bursdager må feires, ja! Har alltid synes det skal gjøres litt ekstra ut av en sånn dag.
Artig med lappesøm,selv om det tar litt mer tid. Spennende å se resultatet.
Konfirmasjonskortene du har laget et par innlegg under her var råfine!!

Unknown sa...

ja Gratulerer så my med 8 års dagen i heimen:)
Nydelige blåfarger.Ha en fin fin bursdag.

nicolet sa...

Beautiful Fredrikke, Succes!!
hugs Nicolet

Pia sa...

super flotte farver og gratulerer
knus Pia

Hege-Annie Simonsen sa...

Vel overstått til lillebror! :)

Herlig lappeteknikk-sying!
Håper du har ei god uke!

Klem, Hege