Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 28. mars 2013

Til Konfirmanten..





















En tag til konfirmanten.
Jeg har fått noen bestillinger på tag`s til konfirmanter. 
Flere er laget, og flere kommer.
Det er morro å lage tag`s, 
og litt variasjon fra kortene er fint :O)

Mål; ca 16cm * 8cm.
På baksiden er det god plass til din hilsen.

Alle tag`ene jeg lager er til salgs!
40kr per stk.

Ønsker du å bestille kan du ta kontakt på mail;
kortogsom@hotmail.com
Lager da i den fargen du ønsker,
eventuelt med konfirmantens navn på også.

Forsatt 
God Påske!
:O)


4 kommentarer:

Ann Jorunn sa...

Nydelig konfirmasjonsort du har laget! Det er ei fin tid vi går inn, med vår og konfirmasjon like om hjørnet :)

Fortsatt god påske.

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fine ....flink er du.
Forsatt fin påske til deg
Smil og klem fra meg

Riet sa...

So gorgeous tag.

Hugs Riet.xx

Kort og Søm sa...

Tusen takk :O)
klem

Thank you,
hugs Fredrikke :O)