Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 26. mars 2013

En drøss med konfirmasjonskort!
























Konfirmasjonskort!
Mange kort til konfirmanten, som jeg har laget til kunder og noen til Epla butikken min.
Ønsker du å bestille kort er det bare å ta kontakt på mail;
kortogsom@hotmail.com
Kom gjerne med farge/stil ønsker, og om du ønsker å ha navnet på konfirmanten på kortet lar det seg gjøre.

Takk for alle fine kommentarer dere legger igjen til meg, jeg setter pris på alle sammen :O)

Fin tirsdag, 
hos meg skinner solen fra en blå himmel!

7 kommentarer:

nicolet sa...

Wow these cards are fantastic!!
Hugs Nicolet

Kort og Søm sa...

Thank you :O)
Hugs Fredrikke

Riet sa...

What a beautiful cards.

Hugs Riet.xx

Pia sa...

hvor er de fine alle dine konfirmationsnkort. God påske til dig også
knus Pia

Mayen sa...

Fine kort ;o)
God klem og påskehilsen til deg!

Anne Marit sa...

Disse var drit stilige
Enkle og delikate men alikevel masse flotte detaljer

Anneli sa...

Fantastisk stilige konfirmasjonskort du har laget Fredrikke :)
Takk for inspirasjonen!
Anneliklem :)