Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 22. mars 2013

Lykke på en fredag!

















Grønnsaker!
Egne grønnsaker er uten tvil lykke :O)
Her er det agurk, tomat og paprika!
Salaten har også begynt å spire,
den skal få stå inne i vinduskarmen,
jeg sår mer senere som settes ut når våren/sommeren er her!


Nå er det påskeferie,
det er deilig!
Gleder meg til å sove litt lenge, 
og så blir det deilig påskelam-middag med storfamilien denne helgen. Det blir hyggelig :O)

God helg! 

5 kommentarer:

Kjellfridsblogg sa...

Jeg er imponert! Selv mangler jeg helt grønne fingre...God påske!

Ann Jorunn sa...

Ønsker deg ei riktig god påske. Godt med noen fridager, og hyggelig med god mat sammen med famile og venner :-)

Hilde sa...

Så gøy! :)
Kos deg masse med ferie. God påske!

Klem :)

Tovepia sa...

Oj, her ligger jeg etter skjema...Ønsker deg og dine ei koselig og flott påske!!
klem fra meg;)

Berit sa...

Morsomt når det spirer og gror. Ha en fortreffelig helg du også og god påske