Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 25. mars 2010

Bursdagskort!




Bursdagskort!
Jeg er nesten helt tom for bursdagskort til jenter, så jeg fant frem denne søte pusekatten fra Penny Black. Dette er et clear stempel, og da jeg kjøpte det syns jeg at stemplene var litt for små...men det var nok bare en vanesak...for nå syns jeg det er akurat passe...*smiler*..
Den rosa blomsten var egentlig hvit, men den fikk en runde med Pro marker tusjen for å passe til kortet. Syns det er smart, for man har jo ikke alltid riktig farge i alle blomstene man har liggende. Mulig det sliter litt ekstra på tusjene, men jeg bruker den brede ende på det, og den bruker jeg ikke så ofte ellers.
Torsdag, jammen snart helg igjen...*smiler*..og påsken står for tur også, med påske egg og alt det som hører til!
(Mine barn ville gjerne bytte ut noe av påske godiset med nye papir ting, her stod limputer, klistremerker, papir og ny saks på ønskelisten...*ler*...ja, her i heimen liker alle å klippe og lime...*smiler*)
God torsdag til dere alle sammen!
:o)

12 kommentarer:

Agneta sa...

Du har kloke barn! Kos dere masse. Er dere hjemme i påske? If so, jeg kan komme innom en kjapp tur en dag kanske :) Levere påskegave fra turen igår.

Kort og Søm sa...

Ja, vi er hjemme, kjempe hyggelig om du tar deg en tur! :o)

Agneta sa...

Supert, tar med mannen en dag når vi drar på dagstur. :) Sender sms og avtaler nærmere i neste uke. Kos deg masse i helgen.

Maya sa...

Nyyydelig kort!
Lekkert med embossingen og stempelet er akkurat passe synes jeg :)
Klemmer fra Maya :)

Nita sa...

Så fine kort :o) Du er jo bare så flink!! Skal nok bruke bloggen din litt når jeg skal lage bursdagskort i helga ;o)

Ha en kjempe fin dag og påske!

Debbie sa...

A beautiful card, I love the cute image and the colours are so pretty.
Hugs
Debbie x

Randi sa...

Kjempesøtt jentekort. Lurt å farve blomster selv slik at en får farver som passer.

Ikke verst av ungene å bytte bort litt av påskegodtet.
Tenkte faktisk å gjøre det selv. Det blir så alt for mye godterier når både besteforeldre og hyttenaboer kommer ned påskeegg.

Klem

Stine sa...

For noen fornuftige barn du har :) Kortet var kjempe søtt :)

Anette sa...

Dette kortet likte jeg utrolig godt!!! Jeg likte det faktisk så godt at jeg har liftet det.... 2 ganger faktisk ;) Håper det er greit ;) Likte oppsettet sååå knallgodt - måtte bare lage et par kort i samme stil og med samme oppsett :)

Pia sa...

antastisk flot kort , flot med tør embossing på det hvide og et nuser motiv

May-Bente sa...

Her i huset er det bare mannen som ikke liker å klippe og lime, men gi han en blyant og han tryller fram biler, motorsykler..

Kortet ditt var kjempe flott, nydelig motiv og akkurat passe stor:=)

Klem:))

Moski sa...

For et utrolig søtt kort!