Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 23. mars 2010

Kykkeliky!!




6 påskekyllinger får nye hjem!
Forsatt fulle av sjarm...*ler*....med sine lange nebb!
Denne uken har det blitt strikket sjarmfulle påskekyllinger til den store gullmedaljen, disse 6 er til kunder. Og så må jeg ha noen selv også, barna stemte for at alle kunne jo ikke bli solgt... :O)
Så da finner mamma frem strikke pinnene igjen for å glede barna...*smiler*...
Pris pr stk; 225kr.
Mønsteret er mitt eget.
Nå har jeg vært ute og gått tur med en venninne i regnværet, og snøen smelter fort her. Men det var litt surt og kaldt. Gleder meg til solen skinner igjen...*smiler*...
God tirsdag!!
:o)

12 kommentarer:

Randi sa...

Så utrolig fine. Blir fristet til å ta frem Krymp-boka mi å strikke noen jeg også.

Her har vi strålende vær, men jeg må desverre være bare inne i dag med syk gutt. Daniel spydde minst 10 ganger i natt:o(

Ha en fin dag!

Kort og Søm sa...

Takk! :o)

Uff da, god bedring til Daniel. Ikke morro å vær syk!

LeKaQuilt sa...

Næææ så søøøøte de er! Du er så flink :o)

FIOLINESBLOG sa...

kuuuuule høner:)

May-Bente sa...

Klart dere må ha noen av disse selv, de var jo kjempe søte:=)

Klem:))

Irene sa...

Kyllinger er gøy!
Jeg har strikket mange av dem i det siste jeg også, men en annen type enn deg.

ide-puffen sa...

Kjempe fine kyllinger og jeg holder med ungene he he.

Jeg sender deg en mail ang bryllupsboken jeg har lyst å bestille av deg. Det er ikke før i august så jeg har ennå tid håper jeg he he

God natt

Randi

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Ide Puffen;
Jeg venter på mail! :o)
Ha en fin dag!

Miss StampAlot sa...

nei kor nusseli di va =)

takk før kommentar inne hos mæ

Rasofiel sa...

Kjære Fredrikke, dette er noe av det søøøøteste jeg har sett :D *elsk* ♥ Nå fikk jeg påskestemning :D

Kort og Søm sa...

Heimlaga;
takk :O)
ja, de har en god posjorn sjarm..*ler*
klem :o)

Ragnhild sa...

Det er dei finaste påskekyllingane eg har sett! I alle fall av det ikkje-levande slaget;-) God påske!